Na 90,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono spot przy finałowym odcinku programu "Masterchef", który zostanie wyemitowany 6 grudnia br.
Niewiele mniej, bo 88,1 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy "Kuchennych Rewolucjach", a 84,8 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy emitowanym w dni powszednie tuż po "Faktach" programie "Uwaga!Koronawirus".
61,3 tys. zł kosztuje reklama przy "Milionerach", a 62,8 tys. zł - przy serialu "Na Wspólnej". Reklamodawcy zainteresowani pojawienie ię z przekazem w bloku przy sobotnim "Lego Masters" zapłacą 57,2 tys.zł.
Spot przy "Faktach" wyceniono na 82,5 tys. zł dla emisji w niedziele i 78,3 tys. zł w dni robocze. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 80,3 tys. zł i 75,5 tys. zł, a dla prognozy pogody - 68,8 tys. zł i 67 tys. zł.

12 grudnia br. TVN tuż po "Faktach" wyemituje specjalny charytatywny blok reklamowy #TVNpomagajmysobie, z którego całkowity dochód zostanie przekazany na posiłki dla najbardziej potrzebujących. Blok ten podlega specjalnej wycenie, a szczegóły na ten temat mają zostać podane w późniejszym terminie.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv po BR TVP podało ceny reklam na grudzień br.











