Już teraz uczestnicy programu MasterCard Rewards mogą wesprzeć Orkiestręzamieniając zgromadzone punkty na cegiełki.
Program MasterCard Rewards dedykowany jest użytkownikom karty płatniczej World MasterCard® i jako jedyny na rynku stwarza klientom możliwość wsparcia za pomocą cegiełek punktowych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
W tym roku zorganizowana jest także akcja dla użytkowników Twittera – za każde udostępnienie wpisu z #MasterCardgrazWOSP w dniu 22. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (12 stycznia) MasterCard przekaże 5 zł na konto Fundacji. Więcej informacji i bieżąca relacja z finału na Twitterze MasterCard - @MasterCardPL. Firma przekazuje także na licytacje rysunek autorstwa Jurka Owsiaka, który publikujemy poniżej, to autorski projekt serduszka finałowego w kolorach marki MasterCard.

Jesteśmy dumni z tego, że jako sponsor możemy uczestniczyć w największej inicjatywie charytatywnej w Polsce, która od ponad 20 lat jednoczy miliony Polaków we wspólnym pomaganiu. Wierzymy, że grając z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy dołożymy sporą cegiełkę, która wesprze jej działalność i pomoże potrzebującym – podkreśla Luiza Derek Business Leader, Marketing and PR Head w polskim oddziale MasterCard Europe.
To jest absolutnie bezcenne, że gracie z nami – powiedział Jurek Owsiak o zaangażowaniu MasterCard w finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy podczas konferencji prasowej.
O MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com,jest firma technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews,przyłącz się do dyskusji na CashlessPioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau












