„Financial Times” ma 900 tysięcy czytelników, najwięcej w 129-letniej historii

Brytyjski dziennik „Financial Times” podał, że baza jego płacących czytelników osiągnęła poziom 900 tysięcy. Ponad 700 tysięcy stanowią internetowi subskrybenci gazety, zaś 190 to czytelnicy papierowych wydań. Osiągnięty obecnie wynik jest najlepszy od momentu powstania „FT” w 1888 roku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Informacje o liczbie czytelników „Financial Times” ujawnił w mailu do pracowników John Ridding, dyrektor generalny dziennika.

Według udostępnionych danych obecnie za dostęp do treści w elektronicznej i tradycyjnej formie płaci ok. 900 tys. odbiorców na całym świecie.

700 tys. czytelników to subskrybenci internetowego wydania „FT”, których liczba wzrosła w porównaniu z kwietniem br., gdy dziennik raportował liczbę 650 tys. użytkowników płacących za cyfrową wersję.

Wraz ze wzrostami w segmencie internetowym zwiększyła się też sprzedaż drukowanej wersji dziennika, teraz wynosi ona 190 tys. egzemplarzy dziennie.

Z udostępnionych danych wynika, że 500 tys. regularnych odbiorców „FT” to korporacje. John Ridding zaznacza, że 900 tys. czytelników cyfrowej i drukowanej edycji gazety to najlepszy wynik od 129 lat, czyli momentu gdy „FT” pojawił się na rynku prasowym.

„Financial Times” należy obecnie do azjatyckiej grupy medialnej Nikkei, która w połowie 2015 r. odkupiła tytuł od wydawnictwa Pearson za kwotę 844 mln funtów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"