FinTech SumUp stawia na PR Calling

Do grona klientów agencji PR Calling  dołączyła spółka FinTech SumUp. Współpraca ma charakter projektowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
FinTech SumUp stawia na PR Calling

Agencja odpowiada głównie za działania media relations. Tylko w lutym komunikowała przejęcie przez SumUp Shoplo - polskiej wielokanałowej platformy e-commerce.

SumUp wcześniej nie współpracował z agencją PR w Polsce.

PR Calling została wybrana w drodze konkursu ofert.

SumUp w Polsce działa od 2014 r. Usługi firmy umożliwiają szybkie i łatwe przetwarzanie płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Brytyjska spółka w październiku 2018 roku wprowadziła na rynek własny czytnik 3G, czyli terminal umożliwiający sprzedawcom przetwarzanie płatności bez konieczności posiadania aplikacji mobilnej i stałego połączenia WiFi.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela