FireFly Group z lotniczą identyfikacją wizualną (wideo)

FireFly Group ma nową identyfikację wizualną opartą na motywie samolotów wojskowych. Ma ona podkreślać kreatywność i brak ograniczeń firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna FireFly Group jest utrzymana w stylistyce wojskowej. Jej głównym elementem jest samolot myśliwski, a claim brzmi: „Fly beyond the limits”. Całość ma odzwierciedlać kreatywność i brak ograniczeń grupy oraz panującą w niej zespołowość.

Nowa identyfikacja wizualna FireFly Group będzie wykorzystywana przez należące do niej firmy FireFly Creation, Freszlab i FireFly Technology wspólnie z ich dotychczasowymi logotypami. Projekt przygotował dział kreatywny FireFly Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech