Firmy i marki mogą już zakładać strony w Google+ (wideo)

Google nareszcie udostępniło firmom, markom i różnego rodzaju organizacjom możliwość zakładania stron w serwisie społecznościowym Google+.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Jeśli prowadzisz firmę lub promujesz swoją markę, Strony Google+ pozwolą Ci nawiązać kontakty z klientami i fanami. Mogą oni Cię polecać za pomocą +1-ek lub dodawać Cię do swoich kręgów, by obserwować Twoją markę przez dłuższy czas. Mało tego, mogą też spędzać czas z członkami Twojego zespołu, rozmawiając z nimi praktycznie twarzą w twarz. Wystarczy, że zaczniesz udostępniać swoje materiały, a wkrótce znajdziesz zagorzałych fanów i lojalnych klientów, którzy chcą powiedzieć "cześć". - stwierdził Vic Gundotra, senior vice president of engineering w Google.

Obecnie w Google+ istnieje już pewna niewielka liczba stron (jako pierwsze uruchomiły je m.in. FC Barcelona, H&M, Pepsi, Toyota), a wkrótce każda organizacja będzie mogła dołączyć do społeczności poprzez tę stronę.

grafika

Strony Google+ będzie można tworzyć w kategoriach: "Lokalna firma lub miejsce", "Produkt lub marka", "Firma, instytucja lub organizacja", "Sztuka, rozrywka lub sport" oraz "Inne".

grafika

Wraz ze stronami internetowy gigant wprowadził funkcję bezpośredniego połączenia w wyszukiwarce Google (Direct Connect). Umożliwia ona szybkie przechodzenie do strony Google+ podczas korzystania z wyszukiwarki Google.

Wystarczy wpisać nazwę strony poprzedzonej znakiem "+", przykładowo "+pepsi", a usługa pozwoli na natychmiastowe przejście do strony Google+ Pepsi, a także skorzystanie z opcji dodania jej do kręgów.

Jak na razie funkcja Direct Connect działa dla ograniczonej liczby stron (np. +Google, +Pepsi i +Toyota) i nie dla wszystkich użytkowników Google+. Z czasem ma stać się szerzej dostępna.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą