Kampania promująca markę Fit & Easy obejmuje emisję spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych.
Podstawowym celem działań prowadzonych pod hasłem „Gotowe na wszystko” jest zbudowanie świadomości markii prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy – świeżych sałat i warzyw, gotowych do przygotowania pysznego dania na każdą okazję.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Produkcją zajęła się firma Media Ready (wszystkie podmioty należą do Group One). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Marka Fit & Easy obecna jest na rynku od 2006 roku. Podstawą produktów są zawsze świeże warzywa, głównie sałaty, wygodne w użyciu (już umyte, pokrojone, odpowiednio skomponowane), które swoją różnorodnością oraz pomysłami na dania inspirują w kuchni.
Kampanie reklamowe Ft&Easy we wcześniejszych latach realizowała agencja Albedo Marketing.











