Flota Filmowa, Trygon i Aplan Media walczą o budżet 1 mln zł Kancelarii Premiera

Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na produkcje spotów oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych zgłosiły się Flota Filmowa, Trygon i Aplan Media - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet 1 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Flota Filmowa, Trygon i Aplan Media walczą o budżet 1 mln zł Kancelarii Premiera
Mateusz Morawiecki

Przetarg Kancelarii Premiera dotyczył produkcji spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Spoty i wystąpienia te będą m.in. informować o programach rządowych, w tym prezentować jakie zmiany odczują beneficjenci programów dzięki wejściu w życie poszczególnych rozwiązań. Chodzi m.in. o produkcję spotu telewizyjnego i internetowego długości od 15 s. do 60 s., spotu radiowego o długości od 15 s. do 30 s., spotu internetowego o długości do 240 sekund, wystąpienia o długości do 20 minut.

Do przetargu zgłosiły się trzy firmy: Flota Filmowa (oferta z ceną 169,8 tys. zł), Trygon (202,3 tys. zł) i Aplan Media (345,6 tys. zł).

KPRM chce współpracować z wybraną w przetargu firmą do końca grudnia 2024 roku. Budżet wynosi 1 mln zł.

Kancelaria Premiera wymaga, by osoby występujące w spotach przeszły specjalistyczny casting zorganizowany przez wybraną firmę, przy czym nie mogą to być osoby zaangażowane w dyskurs polityczny. Ostateczna decyzja o wyborze osób zostanie podjęta w ustaleniu z KPRM.

We wskazanych przez Kancelarię produkcjach będą występować osoby (specjaliści) zajmujące się daną dziedziną jaka będzie przedstawiana w spocie, przy czym nie mogą to być osoby zaangażowane w dyskurs polityczny. Spoty nie mogą być w całości lub przeważającej części animacjami, jednak mogą posiadać elementy animacji, elementy graficzne. Mają mieć one pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę, być autentyczne i naturalne, nowoczesne i dynamiczne, czytelne i przystępne w odbiorze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online