Focus Advertising, po wygraniu w styczniu tego roku przetargu na kompleksową obsługę kreatywną sześciu parków handlowych Inter IKEA Centre Polska S.A. (Janki i Targówek w Warszawie, Bielany we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, Franowo w Poznaniu i Rawa w Katowicach), stworzyła system charakterystycznych graficznych wzorów i dopasowanych do nich haseł, często o podwójnym znaczeniu.
- Wspólny dla wszystkich parków jest layout – zawsze z odwołującym się do logotypu parków „uśmiechem” w stopce oraz dużym logotypem parku. Dzięki temu poszczególne realizacje są spójne, jednolite stylistycznie, co daje możliwość wielu rozmaitych rozwiązań – połączonych jednak wspólnym mianownikiem. Dostosowując się do jednostkowych wymagań klienta, wszystkie one zachowują wyraźną „systemowość” - czytamy w komunikacie prasowym.

Czas trwania kampanii: na przestrzeni roku 2006Klient: Inter IKEA Centre Polska S.A.Przedstawiciel Klienta: Agnieszka Rozborska, Monika Leszczyńska, Michał GóralskiAgencja: Focus Advertising Przedstawiciel Agencji: Monika Jung, Joanna ŻukDyrektor Kreatywny: Jacek LusińskiSenior Art Director: Łukasz MyszkowskiCopywriter: Łukasz SłotwińskiJunior Art Director: Maciek TeodorowiczJunior Copywriter: Jan RoszkowskiPlanowanie i zakup mediów: Starcom.











