16 grudnia br. na rynku ukaże się pierwszy numer polskiej edycji magazynu ekonomicznego "Forbes". Stosowna umowa licencyjna podpisana została między amerykańskim wydawcą Forbes Inc. i Axel Springer Polska.
- Cieszymy się, że możemy poszerzać współpracę między naszym wydawnictwem, a grupą Axel Springer. Liczymy, że "Forbes" odegra kluczową rolę w opisywaniu i komentowaniu zmian gospodarczych zachodzących w Polsce - mówi Steve Forbes, redaktor naczelny "Forbesa".
- Czuję się zaszczycony, że będziemy mogli tworzyć najbardziej prestiżowy magazyn ekonomiczny. Ze swojej strony wniesiemy przede wszystkim blisko czteroletnie doświadczenia najchętniej czytanego miesięcznika biznesowego w Polsce - dodaje Marcin Piasecki, redaktor naczelny Profitu/"Forbesa".
Zdaniem ASP "Forbes" będzie koncentrował się na polskiej problematyce gospodarczej, ale będzie też nawiązywał do amerykańskiej edycji magazynu. Dotychczasowa formuła poszerzona zostanie przede wszystkim o unikalne rankingi "Forbes'a", analizy i komentarze najwybitniejszych postaci światowego biznesu. W polskiej edycji nie zabraknie cenionych przez czytelników działów Sukcesy i Porażki, Strategie i Zarządzanie, Praca i Kariera, Twoje Pieniądze, Twoja Firma czy Styl Życia.

"Forbes" to prestiżowy amerykański magazyn o światowej renomie poświęcony tematyce biznesowej. Jego pierwszy numer ukazał się na rynku w 1917 roku. Znany jest na świecie przede wszystkim z publikacji różnorodnych rankingów. Autorzy to światowe autorytety biznesu. "Forbes" Polska będzie ósmym nieanglojęzycznym wydaniem magazynu, ukazującego się już m.in. w Brazylii, Japonii, Chinach, Korei i Rosji, przy czym w tym ostatnim kraju we współpracy z grupą Axel Springer.











