Ford reklamuje „ofensywę cenową”

Rozpoczęła się kampania reklamująca „ofensywę cenową” obejmującą wybrane modele samochodów Ford. Akcję przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii pod hasłem „Ofensywa cenowa Forda” promowane są cztery modele samochodów tej marki: Fiesta, Focus, C-MAX oraz Mondeo. Akcja oprócz promocyjnych cen tych aut podkreśla ich inne zalety, m.in. bogate wyposażenie z klimatyzacją i radiem.

W reklamach prasowych wykorzystane są fragmenty artykułów na temat tych samochodów z polskich magazynów motoryzacyjnych, takich jak „Auto Moto”, „Auto Motor i Sport” i autoGaleria.pl. Natomiast w spocie radiowym - emitowanym w ogólnopolskich rozgłośniach - generał otrzymuje od podwładnego raport o zbliżających się pojazdach Forda i przekonany o nadchodzącej „nieziemskiej ofercie” obranie kursu na salon Forda oraz niezwłoczne umówienie się na jazdę próbną.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska. Akcja potrwa do 26 czerwca.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"