Firma chce skorzystać z dostępnych procedur w celu przeprowadzenia globalnej restrukturyzacji, dzięki której skupi się na rentownych operacjach. Forever 21 planuje likwidację większości swoich zagranicznych placówek, m.in. w Europie i w Azji, zapowiada kontynuowanie działalności w Ameryce Łacińskiej.
Forever 21 będzie zamykać sklepy w Azji i Europie
Częścią strategii restrukturyzacji ma być likwidacja większości zagranicznych placówek firmy w Azji i Europie, przy czym planowana jest kontynuacja działań w Ameryce Łacińskiej.
Linda Chang, executive vice president w firmie Forever 21 wyjaśniła, że dzięki takiej strategii możliwe będzie dalsze działanie firmy.Forever 21 ma ponad 800 sklepów m.in. w Europie, Azji, USA i Ameryce Łacińskiej. Jej placówki działają w 47 krajach.
W ramach rozpoczętej restrukturyzacji planuje zamknięcie 178 sklepów w USA oraz ok. 350 sklepów w innych krajach, także w Polsce.

W naszym kraju firma działa od 2017 roku i ma osiem sklepów: trzy w Warszawie i po jednej w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu.
Firma Forever 21 istnieje już 35 lat
Forever 21 powstała w 1984 roku. Marka zyskała popularność w latach 90-tych przede wszystkim wśród młodzieży. Do jej kłopotów finansowych przyczynił się gwałtowny wzrost zakupów modowych w kanale e-commerce, z którym marka sobie nie poradziła.











