Formaty TVN będą promowane w internecie i na billboardach

Telewizja TVN w kampanii jesiennej ramówki silnie postawi na internet. Stacja swoje najważniejsze formaty znów będzie promować także na billboardach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Outdoor wykorzystany zostanie do promocji nowego serialu “Wawa Non Stop”, a także wracających na antenę programów rozrywkowych “MasterChef” i “Mam talent!”. Pierwsze billboardy zawisną z początkiem września br.

Wcześniej, bo już w drugiej połowie sierpnia, rozpocznie się kampania internetowa. W sieci promowane będą wszystkie główne pozycje z pasma prime-time stacji. Tak jak wiosną, w działaniach wykorzystane zostaną formaty rich media dobrane pod kątem zasięgu i grupy docelowej.

Uzupełniająco w kampanii wykorzystana zostanie też  prasa, gdzie pojawią się reklamy formatu “Wawa Non Stop”.

Poza tym będą prowadzone działania niestandardowe oraz autopromocyjne. Od 8 sierpnia br. TVN emituje teaser spotu wizerunkowego (obejrzyj go), natomiast sam spot pojawi się na antenie 1 września br.

Kreację kampanii przygotował dział marketingu TVN. Media zaplanował dom mediowy Mediacom, który od lipca pracuje dla stacji (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style