Fox Kid numerem jeden

Fox Kids - Stacja Telewizyjna Roku 2004 w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Fox Kids otrzymała od tygodnika "Media i Marketing Polska" tytuł Stacji Roku 2004.

Jak czytamy w uzasadnieniu doceniony został zdecydowany wzrost m.in. widowni i dystrybucji kanału oraz aktywność marketingowa.

Przypomnijmy, że od początku 2005 r. wprowadzona zostanie w Polsce nowa nazwa kanału - Jetix. Maciej Bral, Managing Director - Poland & CEE, JETIX Europe Ltd powiedział, że Jetix ma mieć "nową, lepszą jakość" pozostając jednak w zgodzie z charakterem i wartościami stacji. Już w kwietniu 2004 r. w ramówce stacji pojawił się blok programowy Jetix, który sukcesywnie poszerza godziny nadawania - w grudniu będzie to już 8 godzin dziennie.

Najważniejszą częścią oferty programowej Fox Kids/Jetix są animowane seriale dla dzieci - największą popularnością w Polsce cieszą się "Odlotowe agentki", wciąż popularne są klasyczne seriale, takie jak "Lucky Luke" czy "Sąsiedzi". W ramówce znaleźć można tak znane tytuły jak "Sonic X", "Teenage Mutant Ninja Turtles", "Power Rangers Ninja Storm" czy "Spiderman".

Fox Kids/Jetix stawia na interakcję z widzami - Maciej Bral zapowiedział zwiększenie liczby konkursów i specjalnych akcji skierowanych bezpośrednio do widzów. Listopadowy konkurs Jetix Mania jest trzecią z tegorocznych edycji. W komunikacji z widzami pomagają strony internetowe Fox Kids/Jetix - w październiku odnotowano ponad 3,7 mln odsłon. Na styczeń 2005 r. planowana jest czwarta edycja Akademii Fox Kids/Jetix, serii edukacyjnych warsztatów skierowanych do dzieci i młodzieży o tematyce filmowej, muzycznej i artystycznej.

Zdaniem Jacka Skrodzkiego, dyrektora działu sprzedaży At Media, mającego w swojej ofercie m. in. Fox Kids/Jetix, stacja ta dzięki swoim dwóm kanałom (Fox Kids i Fox Kids Play) oraz nadawaniu do godz. 24 na głównym z nich zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy młodych ludzi: od przedszkolaków, poprzez dzieci, nastolatków, do młodych osób, do 24 roku życia. Widownia dorosła, rodzice i opiekunowie, stanowi również istotną grupę widzów. Dzięki temu pojawiają się nowe kategorie reklamodawców, jak samochody, kosmetyki, żywność czy komórki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online