Fox przyciąga reklamodawców dzięki nowym produkcjom, wskaźnik CPM w górę o 5 proc.

Według nieoficjalnych informacji telewizyjna sieć Fox Networks Group odniosła sukces w negocjacjach z reklamodawcami. Wyprzedała czas reklamowy w większości kanałów, a wzrost wskaźnika CPM zwiększył się w skali roku z 2 do 5 proc.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Fox przyciąga reklamodawców dzięki nowym produkcjom, wskaźnik CPM w górę o 5 proc.

Informacje na temat rozmów Foxa z reklamodawcami podał serwis Adweek powołując się na własne źródła w centrali tej sieci.

Według doniesień koncernowi udało się wstępnie sprzedać czas reklamowy we wszystkich najważniejszych kanałach - Fox, Fox Sports, FX, FXX, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo Mundo. Wyjątkiem pozostaje jedynie kanał Fox News.

Zgodnie z nieoficjalnymi danymi wartość wskaźnika CPM wzrosła o 5 proc., podczas gdy rok wcześniej jego wartość zwiększyła się jedynie o 2 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szef-fox-news-z-kolejnymi-zarzutami-o-molestowanie-kobiet ##

Reklamodawców miały przyciągnąć do kanałów Foxa nowe produkcje zapowiedziane na jesień br., m.in. „Lethal Weapon”,  „Pitch”, „24: Legacy” czy „Star”.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"