FOX rozpoczyna sprzedaż reklam, brokerem At Media

Od 1 lutego br. serialowy kanał FOX ruszy z emisją reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie spółka At Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

FOX będzie dostępny zarówno w sprzedaży cennikowej, jak i w modelu gwarantowanej widowni (At Single). Czas reklamowy stacji dostępny będzie także w pakietach spotów oraz w pakietach gwarantowanej widowni: At Max, At Your Choice i At Single. FOX zaproponuje również reklamodawcom możliwości niestandardowej promocji. Nadający od listopada ub.r. FOX emituje amerykańskie seriale (m.in.  „The Walking Dead”, „Simpsonowie” czy „Dollhouse”). Kanał dostępny jest na razie jedynie na platformie N oraz w Cyfrowym Polsacie (u obu operatorów wyłącznie w wersji HD, ale istnieje też wersja SD). Według Nielsen Audience Measurement stacja w grudniu ub.r. docierała do 600 tys. gospodarstw domowych. Do panelu telemetrycznego włączona zostanie od 1 lutego. FOX będzie czwartą stacją spółki Fox International Channels w portfolio At Media po kanałach FOX Life, National Geographic Channel oraz Nat Geo Wild. Łącznie z nim broker reprezentować będzie w sumie 52 kanały telewizyjne.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"