Według źródeł zaznajomionych ze sprawą, Fox będzie czekał niemaldo samego dnia finału rozgrywek zawodowej ligi footballuamerykańskiego NFL ze sprzedażą pozostałych spotów, aby uzyskać zanie jak najwyższą cenę - donosi serwis Mediaweek.
Już na koniec ubiegłego miesiąca z 63 spotów pozostało 56, acena jednego dochodziła do 2,7 miliona dolarów. Spośród pięciupozostałych, przynajmniej jeden według źródeł został kupiony za 3miliony dolarów.
Rekord pod względem kwoty za jeden 30-sekundowy spot padł w 2000roku, gdy stacja ABC uzyskała 3.3 miliona dolarów od serwisunetpliance.com.
Inaczej sytuacja wyglądała w poprzednich latach, gdy stacje, naktórych antenie transmitowane było Super Bowl, do ostatnich dniprzed imprezą miały jeszcze wolne miejsca dla reklamodawców.Przykładowo w zeszłym roku CBS do połowy stycznia sprzedała tylko42 spoty.

Finał rozgrywek NFL odbędzie się 3 lutego przyszłego roku.
źródło: Mediaweeek











