Emitujący amerykańskie seriale kanał FOX w nowej oprawie graficznej zrezygnował z tzw. „pastylek”, stanowiących środek litery „O” z jego logotypu. W zmienionej grafice zastosowano podcienie i większą liczbę warstw, mniej jaskrawe kolory oraz pochylone czcionki. W ten sposób oprawa stała się prostsza, bardziej nowoczesna i funkcjonalna, nie tracąc jednak wyrazistego charakteru.
Nowa oprawa ma mocniej łączyć wizerunek marki FOX z charakterem seriali emitowanych w kanale. Została stworzona z myślą o ludziach wymagających, nowoczesnych, poszukujących wszechstronnej rozrywki na najwyższym poziomie.
Globalny koncept kreatywny oprawy przygotował międzynarodowy dział kreatywny FOX International Channels, a jej polska wersja została opracowana i dostosowana przez dział oprawy antenowej FOX International Channels Poland. 10 sierpnia nowa szata graficzna została wprowadzona na antenie FOX, a w najbliższym czasie pojawi się również na stronie internetowej foxtv.pl.












