Frantisek Siling ma wieloletnie doświadczenie zawodowe, głównie w obszarze marketingu i sprzedaży zarówno w lokalnych firmach, jak i międzynarodowych korporacjach, takich jak CPC Foods, Eurotel czy Panasonic. Jest absolwentem Politechniki Czeskiej w Pradze.
Do KLM dołączył w 1997 r., gdzie na stanowisku key account managera odpowiadał za obsługę klientów korporacyjnych i biur podróży. W 2000 r. objął posadę country managera KLM Republiki Czeskiej, by pięć lat później, krótko po połączeniu linii Air France z KLM, awansować na country managera Air France KLM w Czechach i na Słowacji. Od 2010 r. odpowiadał także kompleksowo za działania marketingowe i sprzedaż największego partnera Air France KLM - linii Delta Air Lines na rynkach czeskim i słowackim. Jako dyrektor generalny Air France KLM w Czechach i na Słowacji, Siling odpowiadał za rozwój i umocnienie pozycji grupy na obydwu rynkach.

Chloé Marchand, dotychczasowa dyrektor generalna Air France KLM w Polsce (pełniła tę funkcję od 2013 r.), podejmie nowe wyzwania zawodowe w paryskiej centrali linii.











