"Freek Your Mind!"

To hasło jesienno-zimowej kampanii marki House, która rusza 16 września.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Reklama  będzie emitowana w największych komercyjnych stacjach telewizyjnych: TVN, TVN7,  TV4, POLSAT MTV, VIVA, 4FUNTV do końca roku.

Film reklamujący jesienno - zimową kolekcję Angel of revolution jest manifestacja wolności, stylu i emocji. Kolorystyka i styl marki House to wtargniecie w smutny świat stereotypów. Wraz z hasłem "Free your mind" film nawołuje do tolerancji i odwagi bycia sobą a także przez noszenie odważnych i oryginalnych ubrań House `a zachęca młodych ludzi do zmiany polskich ulic na bardziej kolorowe.

W spocie reklamowym została wykorzystana postać Anioła, który wkracza by obronić jednostkę i wyrwać ja z letargu życia bez pasji. Anioł ładuje w mieście, w którym nie ma już radości, a ludzie zapomnieli o swoich marzeniach.

" Zestawiliśmy ze sobą kontrast świata zniewolonego, bez koloru i radości i świata marki  House, który wprowadza do obrazu kolor i życie a także swobodę ekspresji. Ubrania Housa są pierwszym krokiem do manifestacji indywidualności, spontaniczności i radości życia. Dodają odwagi i optymizmu; wyciągają z bohaterów to, co w nich najlepsze. " - mówi Anna Grzesiak sp.ds Public Realtions marki House.

Kampania przeznaczona jest dla grupy docelowej 15 - 25 i ma charakter wizerunkowy.

Będzie wsparta dodatkowo promocją w sieci kin Multikino i CinemaCity, w  Internecie (m.in.: onet.pl, interia.pl komunikator tlen oraz gg) oraz na nowo powstałej stronie www.house.pl, w prasie ogólnopolskiej (m.in CKM, MEN`S HEALTH, COSMOPOLITAN, GLAMOUR, ELLE, TWIST, FILIPINKA, COGOTO, RAZEM, FLUID, LAIF) oraz innych tytułach prasowych poprzez product-placement,  w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony oraz poprzez niezależne źródła, w Centrach Handlowych oraz w klubach wybranych w największych miastach Polski, z którymi House ma podpisaną umowę.

Dodatkowo kolekcja marki jest promowana przez showroom Tweed mieszczący się w Warszawie, w którym dostępne są wzory modelów z całej kolekcji jesień - zima 2005/06.

Kampanie przygotowało Mustache Studio, autorem pomysłu jest Suzan Giżyńska, telewizję zakupił MediaCom a zakupem prasy zajął się dział marketingu firmy Artman.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"