FremantleMedia dla YouTube

Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dlainternetowego serwisu wideo YouTube.

km - źródło: Brand Republic
km - źródło: Brand Republic
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartego porozumienia, w należącym do Google serwisiepowstaną dedykowane kanały dla czterech nowych programówprodukowanych przez FremantleMedia. Obie strony podzielą siędochodami z reklam - informuje serwis Brand Republic.

Będąca częścią grupy nadawczej RTL firma FremantleMedia znanajest z produkcji takich rozrywkowych formatów jak Idol, X-Factorczy Mam Talent, a także wielu seriali i teleturniejów. Jużwcześniej wykorzystywała ona YouTube do promowania swoichtreści.

Teraz firma zgodziła się również na korzystanie z opracowanejprzez YouTube technologii VideoID, która skanuje strony serwisu podkątem materiałów naruszających prawa autorskie. Właściciel tegotypu treści może zablokować dany klip, zostawić go w celachpromocyjnych lub umieścić przy nim reklamy.

W ostatnich dniach YouTube zawarł również porozumienie zMetro-Goldwyn-Mayer (MGM), dzięki któremu w serwisie pojawią siępełnometrażowe filmy z katalogu wytwórni. Z kolei w październikupodobna współpraca została nawiązana z telewizją CBS.

km - źródło: Brand Republic
Autor artykułu:
km - źródło: Brand Republic
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii