Freundschaft realizuje pierwszą kampanię Balea na polskim rynku

Wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania Balea, marki własnej dm Drogerie. Komunikacja pod hasłem „Twoja nowa ulubiona marka”, której celem jest budowanie świadomości marki to efekt rozszerzonej współpracy agencji Freundschaft i dm Drogerie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Freundschaft realizuje pierwszą kampanię Balea na polskim rynku

Freundschaft odpowiada za koncept kreatywny oraz realizację kampanii offline i online wraz z konkursem wyłaniającym ambasadorkę/a Balea.

Działania objęły przygotowanie materiałów online w tym ponad 200 różnych formatów digital, strony internetowej, kanałów SoMe (IG, FB, TikTok), współpracę z influenserkami z kategorii beauty & care, produkcję sesji zdjęciowej i spotów w tym animacji poklatkowych. Agencja odpowiada także za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów POS - obecnych w sklepach dm Drogerie. 

Kampania zakończy się wyłonieniem w konkursie polskiej ambasadorki marki Balea.

Kolejna odsłona kampanii planowana jest już z nową twarzą marki.

- By w pełni rozwinąć jej potencjał postanowiliśmy lokalnie poszukać polskiego ambasadora marki Balea, a klientów zachęcić do zakupów i dalszego jej poznania oferując im specjalny rabat w aplikacji dm - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów w Polsce.  - Działamy równolegle we wszystkich naszych kanałach uzyskując synergię, która pozwala nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Zależy nam na tym, aby nasi klienci tworzyli indywidualne, osobiste doświadczenia zakupowe, wybierając dla siebie ulubione produkty ze świata naszych marek, w zależności od potrzeb i upodobań - dodaje Iwanowski.

Realizacja kampanii została powierzona agencji w ramach obecnej obsługi. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą