W ten sposób serwis chce zwiększyć swoją popularność i dochodyreklamowe, po tym jak w maju zdecydował się na zrezygnowanie zpobierania od użytkowników opłat subskrypcyjnych - informuje serwisBrand Republic.
Dyrektor zarządzający Friends Reunited Andy Baker stwierdził, żedecyzja o wprowadzeniu większej ilości treści wideo do serwisuzostała podjęta w związku z tym, że cieszą się one bardzo dużąpopularnością na stronie ITV.com.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w lipcu FriendsReunited przyciągnął rekordową dla portalu liczbę około 5 milionówużytkowników (wobec 4,1 miliona w czerwcu) oraz łącznie ponad 6milionów doliczając również serwisy Genes Reunited i FriendsReunited Dating.
Z kolei według firmy badawczej comScore, w okresie kwiecień -czerwiec liczba użytkowników odwiedzających Friends Reunitedzwiększyła się z 1,7 do 3,1 miliona, a wspomnianą grupę stron z 2,4do 3,7 miliona.

źródło: Brand Republic











