„Frugolution” - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)

Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Frugolution” - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)

Zmiana identyfikacji Frugo obejmuje odświeżenie logotypu i etykiet napoju oraz wprowadzenie nowego hasła głównego: „Follow your colour”. - Założeniem było odświeżenie wizerunku, dostosowanie go do bardziej nowoczesnej stylistyki, która jednak niesie za sobą wartości towarzyszące Frugo od zawsze - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl  Tomasz Gernand, kierownik marki Frugo. - Logo jest nieco bardziej drapieżne, co podkreślać ma buntowniczy charakter marki. Opakowania pokazują egzotykę i kolorowość, a więc to co kojarzy się z wizerunkiem Frugo - opisuje.

Rebrandingiem marki zajęła się agencja Sieberthead. Opakowania w nowej oprawie pojawiły się w sprzedaży w maju. Jednocześnie oferta produktowa została rozszerzona o Frugo w półlitrowej butelce plastikowej oraz wodę Frugo Juicy Water o smaku cytryny i truskawki.

grafika

Od początku lipca prowadzona jest kampania reklamowa pod hasłem „Frugolution”. Ma podkreślać buntowniczy, młodzieżowy charakter marki, dlatego w reklamach występują młode osoby wyrażające się na różne sposoby (ubrania, tatuaże, graffiti) poprzez kolory. - Spot został nakręcony bez z góry narzuconego scenariusza a pomysły generowane były na bieżaco podczas kręcenia spotów. Sceneria to miejsca, gdzie młodzież rzeczywiście spędza wolny czas - opisuje Tomasz Gernand.

To spora zmiana w porównaniu z komunikacją Frugo w ostatnich latach, za którą odpowiadała m.in. agencja PZL. W poprzedniej dużej kampanii napój był przedstawiany jako „owoc kultury”, prowadził też akcję „Kulturyzator” na Wykopie.

Nowa kampania obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty i 8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVN, Polsacie i kanałach tematycznych popularnych wśród młodych osób, m.in. MTV, Viva i 4fun), internet (reklamy i inne aktywności m.in. w serwisach Facebook, YouTube, Demotywatory.pl, Kwejk.pl, Player.pl), outdoor, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz eventy. W telewizji spoty będą emitowane do połowy sierpnia.

grafika

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland wspólnie z działem marketingu FoodCare, spoty wyprodukowało studio Shootme. Za działania w social media odpowiada agencja 365 PR, a za planowanie i zakup mediów - FoodCare i dom mediowy Intermedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online