Funbox 6 i Orange Challenge w kampanii "Orange zbliża"

Wystartowały dwie nowe odsłony kampanii "Orange Zbliża". W ramach formatu komunikacji „Orange Challenge" operator zaprasza do wzięcia udziału w nowych wyzwaniach, promujących smartfony i modem Funbox 6. Za działania odpowiadają Leo Burnett, studio filmowe M5, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Funbox 6 i Orange Challenge w kampanii "Orange zbliża"

W odsłonie kampanii dotyczącej oferty MV, promujemy supersmartfony w Orange, które klienci Planów Mobilnych mogą upolować w supercenach. W 30-sekundowym spocie TV, Orange rzuca wyzwanie bohaterom, którzy udowadniają, że dzięki nowoczesnym smartfonom z oferty Orange każdy może dzielić się ze światem swoim hobby i inspirować innych. Bohaterami spotu są znani z social mediów członkowie Ekipy Orange - Ula i Michał.  

- W odsłonie kampanii promującej modem Funbox 6 w ofercie Orange Love,  bohaterowie znani z Ekipy Orange proponują podpięcie po Wi-Fi wszystkich sprzętów na literę L. Okazuje się, że z Orange to możliwe - dzięki modemowi Funbox 6 z ultraszybkim Wi-Fi do 1 Gb/s  można podłączyć nie tylko laptopy, ale także inne urządzenia - powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo Burnett Warszawa.  

Na potrzeby kampanii agencja stworzyła dwa spoty – 30-sekundowy i 15-sekundowy. W tym drugim przypadku w reklamie pojawia się także oferta smartfona Samsung Galaxy S20 FE 5G z Wi-Fi 6 dostępnego w supercenie z pakietem Orange Love Extra.

Kreacje telewizyjne będą emitowane w kanałach należących do stacji TVN i Polsat.

Za realizację kampanii odpowiadają Leo Burnett, studio filmowe M5, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek. Podczas tej współpracy powstały trzy spoty - dwa promujące ofertę mobilną i jeden, ze skrótem, modem Funbox 6.

W trzecim kwartale 2020 roku Orange Polska wypracował przychody w kwocie 2,8 mld złotych, po spadku o 2,7 proc. rok do roku. Zysk EBITDA wyniósł 742 mln zł po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL). Liczba klientów pakietów konwergentnych wyniosła ponad 1,4 mln, a użytkowników z usług telewizyjnych - 1 mln użytkowników. Firma planuje w II kw. 2021 roku przedstawić aktualizację strategii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online