Fundacja Nutricia promuje „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Ruszyła internetowa kampania reklamowa edukacyjnego programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, którego pomysłodawcą jest Fundacja Nutricia. Za kreację odpowiada VML Poland, zakupem mediów internetowych zajęło się K2 Media.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Akcja „1000 pierwszych dni dla zdrowia” skierowana jest do kobiet spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. Ma promować wiedzę o tym, jak ważny dla zdrowia dziecka jest pierwsze tysiąc dni - od momentu poczęcia. W tym okresie zachodzi tzw. programowanie żywieniowe - pewne elementy diety np. białko czy dobre kwasy tłuszczowe występujące w pożywieniu, programują nieodwracalnie organizm dziecka, wpływając na jego stan zdrowia w późniejszym okresie życia.

grafika

Za planowanie mediów internetowych odpowiada K2 Media, a kreację przygotowała agencja VML Poland. Kampania przeprowadzona zostanie w wybranych serwisach parentingowych i kobiecych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"