Tiktokowy trend prostych, wyglądających na „krindżowe” reklam wypromowała w mediach szczególnie jedna taka kreacja, autorstwa Hotelu Elements SPA.
– Widać, że klienci są już zmęczeni klasycznym podejściem do marketingu i prostota trafia w punkt. Inspiracją do powstania jest oczywiście amerykański trend z TikToka o reklamach dla mężczyzn w prostym, humorystycznym, wręcz „łopatologicznym” stylu – wyjaśniała portalowi Wirtualnemedia.pl kilka dni temu Barbara Przybycień, współautorka szalenie popularnej reklamy.
Zasięgi na fali popularności formatu wykorzystały nie tylko marki komercyjne, ale i politycy (Sławomir Mentzen, Lewica), instytucje zaufania społecznego (komendy policji, jednostki wojska), a nawet resort nauki i szkolnictwa wyższego.
Fundacja ze wzruszającym spotem na TikToku
Totalnym „game-changerem” w trendzie okazała się jednak kreacja Fundacji Onkologicznej Cancer Fighters. Spot zamiast uśmiechu u niejednego odbiorcy może wywołać w oczach łzy. Organizacja postanowiła falę popularności wykorzystać do pokazania, jak wygląda szpitalna rzeczywistość małych pacjentów onkologicznych kliniki „Przylądek Nadziei”.

„Tu badania, tu mój oddział, tu sala zabaw, tu ciocie pielęgniarki, tu kują, tu leki, tu chemia, tu mój pokój, tu chemia..” - wylicza dziecko z uśmiechem.
Film poruszył serca internautów: „najsmutniejsza wersja tego trendu”, "tu chemia"... Jezus, ale się spłakałam. zdrówka kochanie”, „tu zobaczyłam najdzielniejszego chłopca”, „Tu płaczemy. . I zadajemy pytanie dlaczego” – komentują wzruszeni użytkownicy TikToka.
Spot ma już prawie 166 tysięcy polubień i 12 tysięcy udostępnień.











