Fundusz Hipoteczny Dom znów reklamuje odwróconą hipotekę (wideo)

W telewizji rozpoczęła się druga kampania reklamowa usługi hipoteka odwrócona oferowanej przez Fundusz Hipoteczny Dom. Akcję przygotowały firmy Szwejkowski, Timecode i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii hipoteki odwróconej w Funduszu Hipotecznym Dom wypowiadają się starsze osoby, które korzystają z tej usługi, znacząco powiększając wysokość otrzymywanego przez siebie świadczenia. Celem akcji jest pokazanie, że to rozwiązanie jest skutecznym sposobem na poprawienie jakości życia emerytów, a także przedstawienie Funduszu jako bezpiecznego, profesjonalnego i wiarygodnego partnera finansowego. Przekaz jest skierowany do osób mających ponad 65. lat, przede wszystkim żyjących w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

To druga kampania reklamowa hipoteki odwróconej w Funduszu Hipotecznym Dom. Poprzednia była prowadzona rok temu.

W ramach obecnej akcji 30-sekunowe spoty są emitowane w TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, TVP Info, TVP Polonia, Polonia 1, Superstacji i kanałach z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja Szwejkowski, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Timecode, a czas reklamowy kupił dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu