Futbolowa puszka Carlsberga

Carlsberg wprowadza na rynek nowe opakowanie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Carlsberg wprowadza na rynek nowe opakowanie. Bezpośrednim powodem tego działania są dwie szczególnie ważne dla piłkarskiego świata imprezy. Majowy Finał Pucharu UEFA, który Carlsberg sponsorował, a także sierpniowy Finał Super Pucharu UEFA, którego jest organizatorem.

Piłkarska puszka Carlsberga to propozycja w limitowanej serii. Znajduje się na niej logo obu sportowych wydarzeń, ale elementem zwracającym szczególną uwagę są zastosowane na opakowaniu tłoczenia.

Zielona puszka ma w centralnym miejscu wytłoczony wizerunek futbolowej piłki z logo Carlsberga. Tłem dla niej jest, także tłoczona, bramkowa siatka.

Innowacyjny projekt sprawia, że jakość okolicznościowego opakowania (a tym samym piwa) jest widoczna bardziej niż zwykle. Pomimo zmian opakowania, cena produktu pozostaje ta sama.

Wejście piłkarskiej serii wspierane będzie całą gamą materiałów reklamowych sklepach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"