FuturePR zbada wizerunek firmy Samsung w internecie

Agencja FuturePR rozpoczyna realizację projektu z zakresu Web PRdla firmy Samsung Electronics Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja FuturePR będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie audytuobecności firmy Samsung Electronics Polska w internecie. Audytobejmie zbadanie wizerunku firmy w mediach elektronicznych, jakrównież w oczach internautów - użytkowników porównywarek, fordyskusyjnych, osób komentujących artykuły etc. Analiza dotyczyćbędzie także flagowych produktów i działów firmy.

Wybór agencji odbył się w wyniku indywidualnych rozmów zagencjami operującymi w tym obszarze.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"