G7 stawia na rozwój i porządkuje strukturę

Agencja reklamowa G7 planuje zintensyfikowanie działań nowobiznesowych i pozyskanie nowych klientów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Istotnym krokiem wspierającym strategię wzrostu jest utworzenie w strukturze agencji stanowiska Business Development Director, które objęła związana z agencją od ponad 8 lat Agnieszka Dąbrowska, dotychczas pełniąca funkcję Group Account Directora. Do jej zadań należy optymalizacja systemu pozyskiwania nowych klientów, tworzenie narzędzi aktywnego ich poszukiwania oraz prowadzenie działań budujących wizerunek Agencji. Agnieszka Dąbrowska będzie ściśle współpracować z zarządem G7 i działem planowania strategicznego, kierowanym przez Agnieszkę Węglarz.

Dział Planowania Strategicznego i Badań Rynkowych, liczący obecnie 5 osób, również zostanie wzmocniony aby zapewnić klientom kompleksową obsługę marek na poziomie strategii, począwszy od analizy kontekstu biznesowego aż do ewaluacji efektywności podjętych działań. Wyrzykowski i Rzontkowski są przekonani, że "profesjonalne doradztwo strategiczne będzie miało coraz większe znaczenie w pozyskiwaniu nowych Klientów i budowaniu długoterminowych relacji z nimi. Jakość projektów strategicznych  stworzonych w G7 dla PTC Era, Avonu, Pudliszek czy Schulstada była niezwykle wysoko oceniana przez Klientów".

Kolejny cel strategiczny - wzmocnienie wieloletnich relacji z aktualnymi klientami - zostanie zrealizowany poprzez zmiany w dziale obsługi klienta. W jego ramach stworzone zostały dwa zespoły zarządzane przez nowo powołanych Client Service Directorów - Marcina Wieczorkowskiego i Jowite Michalską. Będą oni odpowiedzialni za kierowanie relacjami z klientami agencji. Uprości to procedury decyzyjne i pozwoli na szersze wykorzystywanie doświadczenia tak kluczowych osób w aktywnym zarzadzaniu obsługą  klientów.

W najbliższym czasie planowane jest również umocnienie pozycji bardzo silnego obecnie działu kreacji."Kreacja była i jest mocną kartą G7. Nasze sukcesy i otwartość na świeże pomysły przyciągają najlepszych ludzi reklamy. Takie osoby będziemy zatrudniać. Prowadzę rozmowy z bardzo interesującymi kandydatami i w krótkim czasie dołączą do naszego zespołu", powiedział Darek Rzontkowski, Dyrektor Kreatywy agencji G7.

G7 zatrudnia obecnie 70 osób. Od lat kluczowymi klientami agencji są PTC Era (Era i Heyah), Avon, Heinz(Pudliszki), GM (Chevrolet), PZ Cussons, Nike i Maspex.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"