Podczas dwudniowej konferencji kilkudziesięciu Prelegentów przedstawi swoje najnowsze produkcje, skuteczne strategie, nowatorskie pomysły czy dane dotyczące szeroko pojętego rynku growego. Konferencję otworzy prezentacja wyników drugiej edycji badania graczy, której pierwsza miała premierę podczas ubiegłorocznego Game Industry Trends. Badanie to będzie również opublikowane w specjalnym raporcie, którego premiera przewidziana jest na tydzień po konferencji. Ważnym wątkiem będzie szybko rosnący rynek gier mobilnych, który rozwija się niezwykle dynamicznie, a liczba producentów działających w tym segmencie rośnie lawinowo.
„Gościem specjalnym Gita 2012 będzie Gabe Zichermann, autor „Game Based Marketingu”, „Gamification by Design”, organizator Gamification Summit oraz znany enterpreneur promujący ideę gamifikacji na świecie – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizatora Game Industry Trends 2012.

Gabe przedstawi nam najnowsze trendy na szybko rosnącym, zwłaszcza za oceanem, rynku gamifikacyjnym. Tradycyjnie jeden z dni konferencji będzie przeznaczony prezentację biznesu, który wyrósł wokół głównego biznesu growego. Przedstawimy tam gamifikację, advergaming, serious games czy gry wykorzystywane w edukacji. Oczywiście nie zabraknie głównych graczy na naszym rynku growym takich jak CD Projekt, Techland czy City Interactive – dodaje.”
Na rynku gamifikacyjnym błyskawicznie rosną zespoły Bunchballa, Big Doora czy Badgevilla, które realizują coraz bardziej zaawansowane projekty dla klientów praktycznie z każdej branży. Organizacja Engagement Alliance złożona z expertów przygotowuje dobre praktyki dla tego dynamicznie rosnącego biznesu, a gamifikacja osiąga stan wrzenia na krzywej Gartnera. Games for Health pokazuje coraz więcej przykładów zbawiennego w leczeniu wpływu gier, które ze względu na unikalne możliwości angażujące pomaga chorym na wiele przypadłości. Advergamingu używa coraz większa liczba firm, rynek ten jest coraz bardziej wyrafinowany i rośnie bardzo szybko. Estymacia wartości rynku growego w 2011 zaprezentowana przez Mariusza Klamrę, CEO GryOnline.pl wynosiła 692 miliony złotych, a dynamika wzrostu rok do roku wyniosła ponad 30%. Jak będzie wyglądał rynek w 2012 w Polsce i na świecie? Jakie są najbliższe prognozy? Kto będzie miał w nim największy udział? Jak używać gamifikacji do zwiększenia przychodów i lojalności? Czy warto inwestować w gry? Jak uczyć się od najlepszych rynkowych graczy? Wreszcie jak zwiększać przychody i zyski dzięki grom? Na te i inne pytania będziemy starali się odpowiedzieć podczas 2 dni Game Industry Trends 2012 w Warszawie.

Więcej o Konferencji na www.git2012.pl
Prelegenci: http://www.git2012.pl/prelegenci
Rejestracja: http://www.git2012.pl/rejestracja-na-konferencje











