Galeria Katowicka z dwiema nominacjami do ICSC 2016 Solal Global Marketing Awards

Aż 2 projekty Galerii Katowickiej: mobilna aplikacja zakupowa Navishopper oraz Projekt Wyższy Poziom, trafiły do wąskiego grona finalistów konkursu ICSC 2016 Solal Global Marketing Awards. Nagrody określane mianem Oskarów branży zostaną rozdane w czerwcu w Berlinie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aplikacja Navishopper powalczy o zwycięstwo w kategorii Sales Activation. Wielozadaniowa, innowacyjna aplikacja zakupowa zintegrowana z programem lojalnościowym Galerii Katowickiej została uruchomiona w grudniu ubiegłego roku. Jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie, wdrożonym z sukcesem w galerii handlowej tej skali. Aplikacja łączy kilka funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy, moduł konkursowy z nagrodami dla najlepszych klientów, moduł cyfrowych kuponów rabatowych oraz precyzyjną, skracającą czas zakupów nawigację współpracującą z infrastrukturą beaconów, wdrożoną na terenie Galerii Katowickiej. Aktualnie trwa kolejna, wiosenna, odsłona kampanii Navishopper. Tym razem, oprócz wielu atrakcyjnych rabatów i nagród „Tu i teraz” użytkownicy mogą powalczyć o modnego Fiata 500.

Włączenie aplikacji mobilnej Galerii Katowickiej do grona najlepszych rozwiązań pro-sprzedażowych na świecie wynika po pierwsze z jej innowacyjności - mówi Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej. Uwagę międzynarodowego jury musiały jednak przykuć rewelacyjne wyniki jakie od świątecznego grudnia 2015 odnotowuje Galeria. Sprzedaż rosła bowiem kolejno o 25 proc., 18 proc. i 24,5 proc, natomiast sprzedaż odnotowywana w ramach samego programu lojalnościowego np. o 67 proc. oraz 59 proc. Ten projekt strategiczny po prostu doskonale działa i to zadecydowało o nominacji - dodaje.

Drugi projekt doceniony przez kapitułę konkursu - Projekt Wyższy Poziom - rywalizuje z przedsięwzięciami z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR). Realizowany we współpracy z wiodącymi instytucjami kultury i nauki Województwa Śląskiego, został już wyróżniony przez Narodowe Centrum Kultury, które włączyło Galerię Katowicką do elitarnego grona polskich liderów kultury. W niespełna 10 miesięcy od uruchomienia Projektu Wyższy Poziom udało się zorganizować i współorganizować niemal 230 wydarzeń adresowanych do lokalnej społeczności. Wynik ten czyni Galerię Katowicką jedną z najaktywniejszych galerii handlowych w kraju.

Tworząc Projekt Wyższy Poziom chcieliśmy stać się tubą tego miasta i regionu. Mówić, pokazywać i promować wszystko to, co wartościowe i warte uwagi w obszarze szeroko pojętej kultury, nauki i sztuki. Dzięki przedsięwzięciom realizowanym w ramach tego projektu, odwiedzający Galerię Katowicką mogą poznać twórczość zarówno lokalnych jak i światowych artystów, wziąć udział w warsztatach, koncertach, performance, ale i obejrzeć najlepsze spektakle teatralne, grane tylko i wyłącznie na Scenie w Galerii - mówi Prymas. Dziś, po niecałym roku funkcjonowania, Projekt Wyższy Poziom jest rozpoznawalną marką, nie tylko na terenie naszego województwa, ale także w kraju. Jeden ze spektakli granych na Scenie w Galerii został uznany za jedno z 10 najważniejszych wydarzeń teatralnych w kraju. Stale też rozwijamy to przedsięwzięcie, nawiązując współprace z kolejnymi partnerami - dodaje.

Do tegorocznej edycji Solal Marketing Awards zgłoszono rekordową liczbę 238 projektów realizowanych przez centra handlowe z 21 krajów. Komisja konkursowa wybrała finalistów w 9 kategoriach. Wyniki zostaną ogłoszone podczas konferencji European Marketing Conference, która odbędzie się w dniach 8-10 czerwca br. w Berlinie.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online