Galeria Katowicka z prestiżową nagrodą ICSC Solal Marketing Awards!

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards. Jury konkursu doceniło koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając katowickiemu Centrum statuetkę Silver Solal Award w kategorii „Sales Activation”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W nagrodzonej kampanii prosprzedażowej Galeria Katowicka podkreśliła poczucie silnej przynależności mieszkańców Śląska do tradycji, znajdując równowagę pomiędzy oczekiwaniami mieszkańców, a komercyjnym wydarzeniem, organizowanym w każdym centrum handlowym. Tak powstała akcja z hasłem i anturażem odnoszącym się do śląskiej tradycji górniczej: „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”. I właśnie tę innowację, zrealizowanie akcji w kontrze do typowych propozycji rynkowych, połączenie globalnego święta z elementami śląskich tradycji i nadanie im nowoczesnego wymiaru doceniła kapituła konkursu. Dzięki kampanii osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców oraz rekord odwiedzalności dziennej i weekendowej.

- To, że organizując „zwykłe” wydarzenia inaczej nie boimy się eksperymentować, pokazaliśmy już niejednokrotnie. Wiedzieliśmy, że Ślązacy pokochali Black Friday w lokalnym wydaniu Galerii Katowickiej, czego efektem były imponujące wzrosty sprzedaży i footfallu. Teraz, po otrzymaniu prestiżowej nagrody Silver Solal Award mamy potwierdzenie, że  również światowe autorytety w dziedzinie marketingu centrów handlowych doceniły naszą   innowacyjną kampanię, oswajającą zachodnie zwyczaje i podkreślającą naszą przynależność lokalną – mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. I dodaje: - Na pewno będzie to dla całego naszego zespołu dodatkowa motywacja do tworzenia kolejnych unikatowych projektów, dzięki którym budujemy pozytywne relacje naszego Centrum z lokalną społecznością, realizując jednocześnie wyznaczone cele sprzedażowe i biznesowe.

Do konkursu Solal Marketing Awards, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), zgłoszono w tym roku 216 aplikacji z 22 różnych krajów, a na finałowej liście znalazło się 18 zgłoszeń. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. Zwycięzców ogłoszono podczas gali ICSC Solal Marketing Awards w Amsterdamie, 27 września. W kategorii „Sales Activation” nagrodzono trzy centra handlowe: belgijskie Wijnegem Shopping Center (Złoty Solal), Galerię Katowicką (Srebrny Solal) oraz Marmara Forum (Srebrny Solal) z Turcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"