Galeria Metropolia uzupełnia portfel najemców

Otwierana w dn. 22-23 października br. gdańska Galeria Metropolia kończy proces komercjalizacji. Do grona nowych najemców dołączyło 14 marek, wśród których znalazły się m.in. sklepy odzieżowe, kawiarnie oraz punkty usługowe. W transakcjach najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowymi najemcami otwieranej w bieżącym miesiącu Galerii Metropolia będą sklepy odzieżowe z akcesoriami m.in. Best Brands, PDM odzież włoska, Lara Fabio oraz Pink Box, a także belgijska marka kategorii casual & luxury – J&JOY. Ponadto ofertę Galerii uzupełnią dwaj najemcy z branży modowej – Monnari i Green Point, pierwsza na rynku trójmiejskim kawiarnia Second Cup, lodziarnia Zielona Budka oraz Kolporter i UPC.

– W procesie doboru najemców staraliśmy się osiągnąć równowagę pomiędzy znanymi i lubianymi markami oraz tymi będącymi nowością w Gdańsku i Trójmieście. Dlatego nasi klienci znajdą w Galerii Metropolia zarówno np. markę modową Monnari, którą dobrze znają, ale będą mogli również zrobić zakupy w Best Brands, PDM odzież włoska, J&JOY czy Sports Direct firmach odnoszących sukcesy w innych krajach – mówi inwestor, Bogdan Górski, Prezes PB Górski.

Przedsiębiorstwo Budowlane Górski w Gdańsku-Wrzeszczu prowadzi wieloetapowy projekt, który składa się m.in. z otwieranej w październiku br. Galerii Metropolia i hotelu sieci Focus ze 126 pokojami oraz centrum konferencyjnym. W sąsiedztwie obiektu w ramach osiedla Browar Gdański powstaje ponad 1000 mieszkań, a także 20 tys. m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej w Browarze Kulturalnym. Galeria Metropolia będzie jednym z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych w Trójmieście. Klienci przyjeżdżający pociągiem dostaną się do galerii z sąsiadującego z nią peronu SKM, przechodząc przez kładkę nad torami lub przedłużony tunel pod nimi. Dodatkowo obiekt zaoferuje swoim klientom i najemcom ponad 34 tys. m kw. powierzchni handlowej oraz ok. 1100 miejsc parkingowych, a także zewnętrzny parking typu park & ride. Na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych oraz usługowych.

– Proces komercjalizacji Galerii Metropolia dobiega końca, zapraszamy wszystkich na otwarcie obiektu 22 października 2016 r. Odpowiednia selekcja i dobór najemców z pewnością pozwoli na wyróżnienie się nowej galerii na tle pozostałych obiektów handlowych na trójmiejskim rynku – mówi Marta Słysz, Starszy konsultant w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online