„Galeria” przegrywa z „Pierwszą miłością” i obniża widownię TVP1

Trzeci sezon „Galerii” ogląda w TVP1 średnio 1,83 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial obniża widownię swojego pasma o 550 tys. osób. Jedynka w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVN.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Galeria” przegrywa z „Pierwszą miłością” i obniża widownię TVP1
serial "Galeria", fot. Grzegorz Gołębiowski

Pierwsze cztery odcinki trzeciej edycji serialu „Galeria”, pokazane w okresie od 3 do 24 stycznia br., oglądało średnio 1,83 mln widzów. Przełożyło się to na 13,53 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W nowym sezonie serial nadawany jest w piątki o godz. 17.55, a powrócił na antenę TVP1 po niemal roku przerwy w emisji.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Oglądało go 1,91 mln widzów.

Dla porównania widownia pierwszych czterech odcinków drugiej serii „Galerii”, pokazanych od 24 do 27 września 2012 roku, wyniosła 1,77 mln osób, przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 14,78 proc. oraz 9,67 proc. Przy czym wówczas serial można było oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 18.45 (więcej na ten temat).

Z kolei w styczniu br. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial obniża widownię pasma, w którym jest nadawany, o 550 tys. widzów. Wówczas TVP1 średnio oglądało 2,38 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,10 proc. oraz 13,78 proc. udziału.

TVP1 w paśmie emisji „Galerii” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat nadający w tym czasie końcówkę „Dlaczego ja?” i „Pierwszą miłość”, co przekłada się na 17,71 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 (gł. „Panorama”; 14,71 proc.). Za Jedynką znajduje się TVN (końcówka „Wawy Non Stop” i „Szpital”; 12,75 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest czwarta. Pozycję lidera także zajmuje Polsat, a dalej plasują się TVN oraz Dwójka.

„Galeria” to telenowela, opowiadająca o pracownikach jednego z wrocławskich centrów handlowych. Za produkcję wykonawczą serialu odpowiada ATM Grupa.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą