GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US

Amerykańska sieć odzieżowa GAP przedłuża kontrakt z Blame US Agency. Marka została klientem agencji we wrześniu 2022 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie kontynuować współpracę polegającą na podejmowaniu działań z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu oraz projektów specjalnych.

Marka dołączyła do grona klientów agencji 1 września 2022 roku. Od tamtej pory agencja Blame US kompleksowo odpowiada za zarządzanie komunikacją marki GAP zarówno w kwestii PR produktowego, jak i influencer marketingu. Blame US od roku koordynuje również działania z klientem w zakresie media relations, social mediów oraz projektów specjalnych.

Po stronie agencji Blame US działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Gabriela Czernecka, account manager oraz Karolina Krupińska, junior account executive. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"