GAP promuje się rodzinnie na święta (wideo)

Pod hasłem „Dress normal” ruszyła świąteczna kampania reklamowa odzieży GAP. Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy, a reżyserię Sofia Coppola.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Dwie półminutowe reklamy zatytułowane „Gauntlet” i „Mistletoe” będą nadawane w telewizji. Pozostałe dwie, trwające po minucie - „Crooner” i „Pinball” - są prezentowane wyłącznie w internecie.

Za reżyserię wszystkich spotów odpowiada Sofia Coppola, córka Francisa Forda Coppoli, która oprócz pracy w Hollywood jest również projektantką mody. Wszystkie nakręcone reklamy mają wspólny mianownik w postaci spotkań związanych z nadchodzącym Bożym Narodzeniem oraz pielęgnowanym przez Amerykanów Świętem Dziękczynienia.

Dwa klipy przeznaczone do emisji na antenie telewizyjnej opowiadają z przymrużeniem oka historie związane z rodzinnymi świątecznymi zjazdami rodzinnymi, podczas których główni bohaterowi są ubrani zgodnie z hasłem prowadzonej przez GAP kampanii „Dress normal”.

Pozostałe dwa, dłuższe od poprzedników spoty są utrzymane w ciepłym klimacie nadchodzących świąt, głównymi elementami są nostalgia, romantyzm i miłość.

Za kreacją wszystkich filmów stoi nowojorska agencja Wieden + Kennedy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"