Marka Garden Gourmet przedstawia nową identyfikację wizualną, która jest już widoczna na opakowaniach produktów dostępnych w sprzedaży.
Metamorfoza identyfikacji wizualnej obejmuje m.in. zmiany w kolorystyce – wyróżniającej się odcieniami zieleni, inspirowanej rośliną soi – oraz logo, w którym pojawiła się nowa czcionka, jednakowa wielkość liter oraz ikona widelca z liśćmi, nawiązująca do posiłków roślinnych.
Opakowania zyskały nowy wygląd także dzięki zdjęciom potraw, które można przygotować z wykorzystaniem produktów.
- Misją marki Garden Gourmet jest przedstawienie konsumentom produktów roślinnych i ich wielostronnych zalet. Poprzez atrakcyjny wygląd opakowań, wykorzystujący nowoczesny design i nawiązujący do roślinnych potraw, a także hasło „Zmień smak na dobre!”, towarzyszące kampanii, chcemy zachęcić do spróbowania pysznych, wegetariańskich i wegańskich produktów, a także podkreślić znaczenie diety planetarnej dla zdrowia i środowiska – mówi Aleksandra Środa, brand business lead Garden Gourmet Food CEE, Nestlé.












