Garden of Words pracuje dla Da Grasso

Agencja Garden of Words rozpoczęła współpracę z siecią pizzerii Da Grasso. Główne działania skoncentrują się na opracowaniu i wdrożeniu kompleksowej strategii komunikacji, obejmującej obszary biznesowe i lifestyle’owe. Dodatkowo, Garden of Words będzie kierować planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych skierowanych do franczyzobiorców.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Garden of Words pracuje dla Da Grasso

Współpraca między Garden of Words a siecią pizzerii Da Grasso rozpoczęła się w styczniu bieżącego roku. Agencja pracuje nad opracowaniem i wdrożeniem kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz lifestyle’owej. Jej działania obejmują także skupienie się na pozycjonowaniu ekspertów marki, prowadzeniu komunikacji związanej z otwarciem nowych pizzerii oraz przeprowadzaniu działań PR ukierunkowanych na franczyzobiorców.

##NEW http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/da-grasso-pizza-nowy-wlasciciel ##

W skład zespołu odpowiedzialnego za obsługę marki Da Grasso wchodzą: Żanetta Madaj (PR & reputation management director), Marta Bełza (head of reputation management) oraz Katarzyna Grobel (junior account manager).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele