Garfield w kampanii Goodyear i Dunlop

W internecie i prasie startuje kampania reklamowa opon Goodyear iDunlop. W akcji podkreślającej zaawansowanie technologiczne tychmarek wykorzystywany jest wizerunek kota Garfielda 2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa opon Goodyear i Dunloppokazuje zastosowane w nich innowacyjne technologie na przykładziedwóch wybranych marek. I tak pierwszy wariant kreacji podkreśla, żeopona Goodyear UltraGrip Performance 2 w niezależnych testachuzyskuje lepsze wyniki w hamowaniu i kontroli niż konkurencyjnemarki. Przekaz graficzny wykorzystuje wizerunek kota Garfieldaznanego z kreskówek i komiksów. Z kolei layout promujący oponęDunlop SP Winter Sport 3D informuje, że zastosowana w nim TouchTechnology zapewnia doskonałą przyczepność i hamowanie orazprzyjemność jazdy i najlepsze osiągi.

Akcja obejmuje prasę (tygodniki opinii, m.in. "Newsweek" i"Polityka", czasopisma motoryzacyjne, m.in. "Auto Świat" i "AutoMotor i Sport", miesięczniki life-style'owe, m.in. "Logo" i"Playboy"), internet (najpopularniejsze portale, m.in. Onet.pl,Wp.pl i Gazeta.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, m.in.plakaty i ulotki), a 12 października rozpocznie się w telewizji(TVP, TVN, Polsat, kanały z pakietu AtMedia). Kreację kampanii -zaplanowanej do połowy listopada - przygotowały Goodyear DunlopTires Polska i agencja reklamowa S4, natomiast zakupem mediów zająłsię dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"