Dzięki połączeniu naturalnych składników i innowacyjnej formułynowe produkty Garnier Czysta Skóra zapewniają głębokie oczyszczanieskóry twarzy i gwarantują nieskazitelną cerę już 5 godzin popierwszym zastosowaniu - taki jest główny przekaz kolejnej kampaniireklamowej autorstwa agencji reklamowej Publicis, przygotowanej dlafirmy Garnier.
Kampania reklamowa promująca produkty Garnier Czysta Skóra jestrealizowana w prasie pod hasłem "Na ratunek już w 5h". Utrzymane wmłodzieżowym klimacie layouty prasowe preparatu SOS na pryszczemożna zobaczyć w takich tytułach jak: Twist, Avanti, BravoGirl.
Natomiast reklama prasowa Czysta Skóra płatki oczyszczającepojawi się na łamach Cosmopolitan, Joy, Naj, Dziewczyna iBravo.
Kampanię płatków oczyszczających Garnier wesprą dwa telewizyjnespoty reklamowe, 30 - sekundowy, emitowany na antenie: TVN, Polsat,TVP, oraz 15 - sekundowy film reklamowy emitowany w młodzieżowychstacjach muzycznych MTV i VIVA.

"Kampanię kierujemy do młodych i bardzo wymagającychkonsumentów, którzy tak jak nasze bohaterki chcą pokazać się z jaknajlepszej strony. Dlatego promując nowe produkty z gamy GarnierCzysta Skóra położyliśmy wyraźny akcent na szybkość ich działania -zaledwie 5 godzin od użycia produktu - i niezawodność terapiioczyszczającej" - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group AccountDirector Publicis.
Media zaplanował ZenithOptimedia Group.
Kampania - SOS na pryszcze
Klient: L'Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:Dorota Kozłowicz - Group Product Manager GarnierMateusz Gordon - Product Manager Garnier
Agencja: Publicis
Client Service:Agnieszka Wichracka - Group Account DirectorSylwia Wilska - Account Executive
Produkcja TV:Monika Derda - Produkcja TV
Kreacja:Bartek Mularczyk - Art DirectorJulia Wójcik - CopywriterIrena Jagielak - Copywriter

Początek kampanii: 05.11.2007











