Gasi pragnienie, rozpala emocje!

Ruszyła kampania radiowa dla Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska, która związana jest z rozpoczynającymi się za kilka dni Mistrzostwami Świata w Siatkówce Mężczyzn Polska 2014. Jurajska od kilku już lat nosi tytuł Oficjalnej Wody Polskiej Siatkówki.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwsza odsłona działań radiowych to kampania spotowa na antenie RMF FM i RMF Maxx przygotowująca słuchaczy do kibicowania polskiej drużynie siatkarzy. W kolejnym tygodniu na antenie Radia RMF rozegrany zostanie konkurs dla słuchaczy, w którym do wygrania będą atrakcyjne gadżety siatkarskie, m.in. piłki z podpisami polskich siatkarzy oraz zapasy Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska. Konkurs będzie utrzymany w humorystycznej tonacji, która ma zaciekawić słuchaczy. Naturalna Woda Mineralna Jurajska będzie także sponsorować Fakty Sportowe na antenie RMF FM.

Wsparcie dla dużych wydarzeń siatkarskich dobrze wpisuje się w naszą strategię dla Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska – mówi Danuta Krzemień-Syrek, Szef Działu Marketingu Jurajska – Od kilku miesięcy marka komunikuje się hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”, a sport jest przecież istotnym czynnikiem pozwalającym na zrównoważenie czasu poświęcanego choćby pracy – dodaje Danuta Krzemień-Syrek.

Za zakup mediów odpowiedzialny był Dom Mediowy U2 Media.

Jurajska Spółka z o.o. to Firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej oraz napojów produkowanych na bazie tejże wody. Historia Firmy sięga roku 1959 i od przeszło 50 lat Firma Jurajska stale udoskonala swoją działalność. Produkty Jurajskiej cieszą się niesłabnącym powodzeniem u konsumentów, czego dowodem może być np. pozycja napoju Tonic Jurajski. Jest on już od kilku lat najczęściej kupowanym napojem z segmentu tonic w Polsce (dane Nielsen 2003-2013r.). Także Jurajska ze smakiem znajduje się w czołówce marek w segmencie wód aromatyzowanych i pozycja jej stale się umacnia.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą