Wśród podmiotów, którym Gazeta.pl składa życzenia z okazji swojego 10-lecia, są m.in. partie polityczne PO i PiS, bank BZ WBK, dom mediowy Starlink oraz twórcy filmów „Wiedźmin” i „Shrek”. Kampania jest częścią obchodów jubileuszu portalu, które rozpoczęły się 21 stycznia (więcej na ten temat).
Akcja obejmuje m. in. nośniki reklamy zewnętrznej AMS znajdujące się w pobliżu siedzib „rówieśniczych” firm i organizacji (np. siedzib PO i PIS). Działania w internecie uwzględniają formaty reklamowe w serwisach Gazeta.pl oraz niestandardowe działania SEM, w ramach których po w pisaniu w wyszukiwarce Google nazw niektórych rówieśników (np. stacji metra Świętokrzyska czy filmu Shrek) emitowane są teksty życzeń.

Kampanię – zaplanowaną na cały luty – przygotowały agencja reklamowa DDB Warszawa (kreacja) oraz dział promocji Gazeta.pl (planowanie i zakup mediów).











