„Gazeta Polska Codziennie” startuje 9 września. 'Wyrazista grafika i dużo zdjęć'

- Będziemy usatysfakcjonowani, jeśli przygotowywany przez nas dziennik osiągnie sprzedaż na poziomie 120-150 tys. egzemplarzy - powiedział Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”.

Krzysztof Lisowski
Krzysztof Lisowski
Udostępnij artykuł:

Sakiewicz zdradził nam, że „Gazeta Polska Codziennie” będzie się specjalizować nie tylko w tematyce politycznej. Jak się okazuje, redakcja będzie stawiać na aktualne newsy oraz wyrazistą grafikę z dużą ilością zdjęć. Będą również liczne informacje zza kulis życia publicznego, a także wiadomości sportowe (więcej na temat).

Wydanie dziennika ma nie mieć drastycznego wpływu na tygodnik „Gazeta Polska”. Informacje newsowe będą publikowane przede wszystkim w dzienniku, natomiast „Gazeta Polska” będzie specjalizować się w publicystyce. Jak udało nam się dowiedzieć, trwają obecnie prace nad zmianą makiety i formatu tygodnika.

„Gazeta Polska Codziennie” ma zadebiutować na rynku 9 września br., jeden egzemplarz będzie kosztować ok. 2 złotych. Wydawca planuje, że pierwsze numery ukażą się w nakładzie do 200 tys. egzemplarzy. Nowy dziennik będzie przygotowywany przez redakcję „Gazety Polskiej”, ale Tomasz Sakiewicz zapowiedział w rozmowie z nami, że na łamach nowego tytułu pisać będą także znane osobowości ze świata radia i telewizji. Konkretnych nazwisk jednak nie chciał jeszcze zdradzić. - To będzie niespodzianka i zaskoczenie - podkreślił.

Tomasz Sakiewicz zapowiadał, że „Gazeta Polska Codziennie”  będzie się ukazywać sześć razy w tygodniu.

Pomysł wydania własnej gazety codziennej przez wydawcę „Gazety Polskiej” zrodził się po tym, jak 30 czerwca br. biznesmen Grzegorz Hajdarowicz kupił od brytyjskiego Mecomu 51 proc. udziałów w Presspublice, wydawcy „Rzeczpospolitej”. Sakiewicz podkreśla, że jego nowy tytuł ma być skierowany do niszy, jaką stanowi 40 procent społeczeństwa, pozbawione teraz medium o charakterze prawicowym. Obawy te wynikają ze spekulacji medialnych, jakoby „Rzeczpospolita” pod skrzydłami nowego właściciela miała teraz mocno „skręcić w lewo” (więcej na temat).

Krzysztof Lisowski
Autor artykułu:
Krzysztof Lisowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa