'Gazeta Wyborcza', 'Metro' i 'Super Express' przedstawiły wspólnąofertę reklamową

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zaoferuje swoim klientom od 16 wrześniapakiet "Razem", obejmujący powierzchnię reklamową w swoim wydaniuogólnopolskim, bezpłatnym dzienniku "Metro" i grzebiecie głównym"Super Expressu" (Murator).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Obecnie klienci Agory mogą też korzystać z pakietu "Gigant,"obejmującego ogólnopolskie wydanie "Gazety Wyborczej", "Metra" i 12dzienników regionalnych Mediów Regionalnych oraz spółek ExpressMedia i Edytor, a także z pakietów reklamowych obejmujących dodatkitematyczne "Gazety Wyborczej" i czasopisma Agory.

Agora miała po audycie 13,35 mln zł skonsolidowanego zysku nettoprzypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009roku wobec 40,21 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowaneprzychody wyniosły 572,18 mln zł wobec 657,10 mln zł rokwcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów