Wydanie specjalne "Gazety Wyborczej" na weekend z polityczną grą planszową

W sobotę, 27 lipca br. ukaże się specjalne wydanie "Magazynu Świątecznego" - "Wyborcza na Środek Lata" (Agora). Do numeru dołączona zostanie "Wielka Gra Wyborcza" – polityczną gra planszowa z ilustracjami Andrzeja Milewskiego znanego jako Andrzej Rysuje.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Wydanie specjalne "Gazety Wyborczej" na weekend z polityczną grą planszową

W wydaniu specjalnym "Wyborczej na Środek Lata" (Agora) będzie można m.in. przeczytać rozmowę Ludmiły Anannikovej z pisarką Swietłaną Aleksijewicz, w której opowiada o sytuacji politycznej na Białorusi, w Rosji i Czarnobylu oraz o swoim dzieciństwie i miłości. Redakcja opublikowała również rachunek sumienia przygotowany przez ks. Adama Bonieckiego oraz rozmowę z Jerzym Owsiakiem o Woodstocku i tegorocznym Pol’and’Rock Festival czy wywiad z ks. prof. Andrzejem Kobylińskim o szamańskich praktykach w polskim Kościele.

W numerze znajdzie się także reportaż Doroty Borodaj, który ukazał się w magazynie "Kontakt" - "Ola kocha Jezusa i Agatę. Kościół mówi: grzech", który stanowi analizę dotyczącą wilków w polskich lasach oraz rozmowę z urbanistą Mikaelem Colville’em-Andersenem o tym, czy rowery mogą uratować świat. Wraz z sobotnim wydaniem czytelnicy otrzymają także „Wielką Grę Wyborczą” – planszówkę polityczną, do której scenariusz przygotował dziennikarz „Gazety Wyborczej” Marcin Kącki, a rysunki wykonał Andrzej Milewski, który tworzy pod pseudonimem Andrzej Rysuje. W grze kilka opcji politycznych walczy o władzę, a politycy eliminują się wzajemnie na skutek różnych decyzji i przeciwności losu. Zabawa jest przeznaczona dla od 2 do 6 osób.

"Gazeta Wyborcza" z "Magazynem Świątecznym", "Wysokimi Obcasami", "Naszą Europą" oraz polityczną grą planszową ukaże się w sobotę, 27 lipca br. w cenie 7,99 zł.

Promocję numeru wspiera kampania w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne), radio (RMF Classic, Chilli Zet, Meloradio, Muzo FM), internecie (Google, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach, w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"