Gemius we współpracy z Quartic wprowadza gemiusRecommend - nowy produkt dla duńskiego e-commerce

Gemius, lider rynku badań Internetu w regionie EMEA, wprowadza do swojej oferty na rynku duńskim nowy produkt, skierowany do klientów z branży 
e-commerce – gemiusRecommend. Produkt ten, stworzony i rozwijany we współpracy z firmą Quartic, to system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. Sprzedaż narzędzia i usług konsultingowych w zakresie rekomendacji już się rozpoczęła.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

gemiusRecommend, zbudowany na silniku Quartic, jest systemem rekomendacji, który na podstawie danych gromadzonych w serwisie internetowym (zakupy, oceny, zachowanie użytkowników - clickstream) generuje personalizowane rekomendacje dla użytkowników. W trakcie prac nad silnikiem gemiusRecommend wykorzystano m. in. Techniki eksploracji danych (ang. data mining)i zbiorowej filtracji danych (ang. collaborative filtering).

Głównymi korzyściami, jakich mogą oczekiwać użytkownicy gemiusRecommend z branży e-commerce to przede wszystkim większy współczynnik konwersji oraz większa wartość składanych zamówień; ponadto spodziewać się można większego współczynnika CTR. Wszystko to powoduje, że gemiusRecommend jest skierowany nie tylko do sklepów online, ale z powodzeniem można zastosować ten produkt w portalach 
z ogłoszeniami oraz treściami multimedialnymi.

Narzędzie gemiusRecommend jest rozwijane i sprzedawane przez specjalistów z firmy Gemius. Z kolei silnik rekomendacyjny Quartic, jest stworzony przez firmę Quartic Sp. z o.o., do której należy również administracja systemu i jego utrzymanie. W kwestii sprzedaży, gemiusRecommend oferowany jest na rynku duńskim.

Jak komentuje rozszerzenie oferty Gemius Mateusz Gordon, International eCommerce Segment Manager w Gemius SA: Wprowadzenie do wachlarza naszych usług rozwiązania gemiusRecommend jest oczywistą odpowiedzią na niezmiennie duże znaczenie segmentu e-commerce, tak dla działalności firmy Gemius SA, jak i, ogólnie, dla rynku online w Danii. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować kolejne narzędzie (obok gemiusHeatMap, badania mierzącego klikalność na stronie i serwera reklamowego AdOcean) dające dużą wartość dodaną dla naszych klientów z tego sektora – wprost zwiększające ich zyski, a także oferujące nowe możliwości zakupowe dla ich użytkowników.

Jak z kolei podsumowuje wspólne działania Paweł Wyborski, Prezes Zarządu Quartic sp. z o.o.: Cieszy nas, że pozyskaliśmy do współpracy Gemius i jednocześnie dziękujemy za zaufanie. Rynek duński ma bardzo duży potencjał w segmencie e-commerce, więc tym bardziej cieszy nas fakt, że w oparciu o naszą technologię Gemius poszerzy portfolio swoich produktów. Planujemy, że dzięki współpracy z Gemius, Spółka pozyska kolejnych międzynarodowych Klientów, którzy będą wykorzystywać technologię Quartic. Liczymy na owocną współpracę z korzyścią dla obu stron

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"