Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu

Gemius wprowadził nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP - możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa usługa jest dostępna globalnie. Aby ją włączyć, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy.

AdOcean to adserwer, który pozwala wydawcom efektywnie zarządzać powierzchnią reklamową w modelu tradycyjnym (direct sales) i programmaticu. Możliwość ta dostępna jest na wszystkich urządzeniach i dotyczy nie tylko reklam displayowych, ale także tych w formacie wideo.

W AdOcean SSP wydawcy mogą udostępnić powierzchnię w dwóch formatach: instream (reklama wideo wyświetlana w trakcie oglądania innych filmów) i oustream (reklama wideo niebędąca częścią contentu filmowego), które wyświetlane są zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

Korzyści z AdOcean SSP

Dzięki nowym funkcjonalnościom, sprzedający powierzchnię reklamową wydawcy zyskują dodatkowe źródło przychodów. Strona zakupowa (DSP, reklamodawcy) zaś kupuje kampanie na zweryfikowanych witrynach, co gwarantuje transparentność i bezpieczeństwo.

- Wprowadzenie programmatic video do AdOcean SSP to ważny krok w rozwoju naszej platformy. Jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnący wzrost wydatków reklamowych w tym modelu, który obserwujemy na wszystkich rynkach - komentuje Radosław Gołąb, advertising business development director w Gemius.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"