Gest Kozakiewicza powraca

Władysław Kozakiewicz - mistrz olimpijski - pojawił się w telewizyjnej kampanii reklamowej Ultrafastinu - nowego żelu przeciwbólowego i przeciwzapalnego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

„Uważamy, iż reklamie potrzebne są mocne, kreatywne symbole, głęboko zakorzenione w ludzkich sercach”, mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny Schulza. „Gest Kozakiewcza w naszym spocie dla Ultrafastinu jest z pewnością bardzo mocny i zauważalny, wyróżniający się w tłumie konkurencyjnych reklam. Nie jest jednak bezcelowym zabiegiem prowokacyjnym, lecz czymś doskonale trafiającym do naszej grupy docelowej – ludzi w wieku 35/55 lat, pamiętających mistrza z czasów swojej młodości. Widok Kozakiewicza, wciąż zwinnego i tryskającego energią, uosabiającego działanie reklamowanego produktu z pewnością ich ucieszy”.

    @##cmd=file;file='kozak (0.00.23.06).jpg'##@

Autorem pomysłu na kampanię jest sam Giovanni Caporioni, Włoch mieszkający w Krakowie. Skąd u niego taki pomysł? „Być może dlatego – mówi Giovanni -  że gest Kozakiewicza obiegł cały świat. Może dlatego, że także my, Włosi, potrafimy wyrazić to, co mamy w sercu właśnie za pomocą gestu. Oczywiście, aby wyprodukować taki spot agencji potrzebny jest inteligentny i otwarty klient”.

   

Spot będzie emitowany do końca grudnia, a jego bardziej prowokacyjna wersja dostępna będzie w Internecie. Kampanię wspierać będą materiały BTL i ogłoszenia prasowe autorstwa Art Directora Krzysztofa Tkaczyka.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela